Köln – sfaturi și cheltuieli

Köln

Escapada de un weekend la Köln a fost programată relativ din scurt. Pe scurt știam că vroiam să merg în Germania dar locația nu era bătută în cuie. Când am văzut orarul de zbor am decis și locația.

Oraș cu fainoșag, pe gustul meu, cu mâncare bună, centru istoric, locație perfectă de plimbat care nu e tocmai cel mai plimbăreț.

Find timpul atât de scurt, cu siguranță mai erau multe lucruri de vizitat. Mă gândeam foarte serios care e posibilitatea sa fugim și în Bonn dar am renunțat la idee din cauza timpului scurt. Dacă ajungeți dați de știre :).

Mai jos găsiți găsiți câteva sfaturi și costurile aferente:

1. Transportul

Cei care mă urmăritți deja știți că Ryanair este cel mai bun prieten al meu :)))). Fiindcă am călătorit cu Mihai ne-am luat locuri în avans și am călătorit doar cu geanta de mână. Cele 2 bilete au fost 112 euro dus-întors.

De la aeroport spre centru am luat trenul. Gara este situată în centrul orașului și e imposibil să te rătăcești. Trenul a fost 3.00 euro/ persoană/ sens și este foarte frecvent.

Ce mi-a plăcut maxim a fost că am avut ocazia pentru prima oară să experimentez trotineta electrică Lime. Mi s-a părut cel mai fain mijloc de transport. O găsești la orice colț de stradă și poți să lași trotineta oriunde. Descarci aplicația foarte ușor, scanezi codul de bare de pe trotinetă și la sfârșitul călătoriei plătești cu cardul. Mai multe detalii găsiți aici.

2. Cazarea

După experiența din Maroc, mi-am învățat lecția și când călătoresc cu Mihai sunt foarte atentă la cazare. Am mers pe 4* ca și în Islanda și totul a fost ok.

Am fost cazați la Park Inn by Radisson Cologne și am plătit 77 euro pe noapte fără mic dejun. Hotelul este situat la 25 de minute de mers pe jos de centru. Un mijloc de transport la îndemână este Lime-ul.

3. Intrări obiective turistice și sfaturi

Nu știu dacă un weekend a fost suficient sau nu dar noi am cam reușit să vizităm ce ne-am propus plus că am vrut să ne bucurăm de oraș în ritmul nostru.

De data asta nu m-am gândit la niciun city pass, am cam mers în bătaia vântului și a fost ideal.

Ca și cheltuieli la obiectivele turistice am avut:

Orașul în sine e ca o plimbare iar ca un sfat, nu omiteți Podul Hohenzollern sau străduțele întortocheate din centrul vechi.

PS: Dacă aveți timp și ajungeți și la Bonn să îmi spuneți cum a fost.

Abonează-te la poveşti, aventuri şi poftă de călătorit!

Dacă ţi-am atras atenţia şi ai râs pe săturate de peripeţiile mele sau crezi că ţi-a fost de folos articolul, abonează-te şi vei primi email cu cele mai recente ponturi, păţanii şi destinaţii. Un zâmbet pentru fiecare calatorie!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *